pondělí 24. června 2013

Espressologie - Kristina Springer

Expressologie - Kristina Springer


Originální název: The Eypressologist
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 190
Vydání v originále: 2009
Vydání u nás: 1.10.2012















Anotace:
Sedmnáctiletá studentka Jane si přivydělává v malé kavárně jako baristka a časem vytvoří teorii, podle níž se charakter lidí pozná dle jejich oblíbené kávy. I jí samotné to přijde jako trochu bláznivý nápad, ale jen do doby, než dá dohromady několik páru, kterým to pak úžasně klape. V tu chvíli se z ni stává espressologická hvězda, k níž si chodí pro radu a rande lidé z celého města. Ale dokáže Jane najít životní lásku u pro sebe, nebo bude jediná, komu se štěstí vyhne?





Můj názor:
Na tuto knihu jsem se moc těšila a to nejen kvůli tomu, že mě na první pohled zaujala obálka ale i recenze,
které jsem si na tuto knihu našla a vyslechla od kamarádek. Proto jsem se na ní hned vrhla, když mi spadla do ruky. U knížky jsem si hezky odpočinula a a také mi velice zpříjemnila cestu autobusem. Jen mě mrzí, že kniha byla tak krátká. Hned na začátku čtení jsem dostala chuť na kávu...:D Také jsem si ji  doma hned dala a dočetla knihu jedním dechem. Takže jestli hledáte knihu u které nechcete moc přemýšlet a chcete na chvíli vypnout, tohle je ta pravá. Espressoligie je kniha, která splnila účel relaxace, který jsem od ní očekávala a potřebovala.



Autorka:
Kristina Springer má magisterský titul z tvůrčího psaní na Univerzitě DePaul a bakalářský titul z angličtiny na Univerzitě Illinois. Žije v Chicagu se svým manželem a čtyřmi dětmi. Kniha Espressologie je její první román.







Hodnocení:


Žádné komentáře:

Okomentovat