pondělí 22. července 2013

Barvy knih



Ahoj...:)Tak jsem se rozhodla zapojit se do dalšího tagu. Tento tag opět vytvořila Simona. Více se můžete o něm dozvědět zde.


1. Červená 

Pod červenou barvou se mi ihned vybaví kniha Eldest od Paolinoho. Už je to sice dlouho co jsem ji četla ale knihy od Paoliniho mám velice ráda.







2.Oranžová


Pod oranžovou barvou si představím knihu od J. K. Rowlingové a to konkrétně Harry Potter a relikvie smrti. Miluji celou sérii.

3.Žlutá


Ke žluté barvě se mi nejvíce hodí kniha Tak padna náš svět. Už se těším na pokračování. Příběh knihy mě prostě uchvátil.








4. Zelená



Zelenou barvu  jsem měla zvolenou hned. Tady je to jasná volba Rezistence. Kniha patří k mým nejoblíbenějším sériím.




5. Modrá


Pro modrou jsem taky měla vybranou knihu hned. A to Hvězdy nám nepřáli. Knihu jsem četla nedávno a ty pocity vstřebávám ještě teď. Naprosto úžasná kniha u které se člověk směje a zároveň brečí.





6. Fialová

K fialové barvě jsem vybrala knihu Procitnutí od Lisa Mcmann. Celá série se mi velice líbila. Hlavní hrdiny jsem si hned zamilovala.










7. Růžová


Dlouho jsem přemýšlela jakou růžovou knihu jsem četla. Věděla jsem, že nějakou určitě a nakonec jsem si vzpomněla na Žáby a francouzáky. 





8. Hnědá  
Hnědá barva patří finální knize Tma a prázdnota od  Carrie Ryan. Řekla bych, že v této knize byla moje nejoblíbenější hrdinka z celé série.









9. Šedá


K šedé patří můj oblíbený mediátor od Meg Cabotové. Má oblíbená série od Cabot.





10. Černá


A k černé patří  první díl mé oblíbené série  Noční lovci. Prostě úžasná kniha plná akce.

Žádné komentáře:

Okomentovat