pondělí 5. srpna 2013

Knižní řetězovka 3


Tuhle řetězovku jsem našla na blogu Luu. Je to skvělý nápad, tak se  připojuji!:) 


 Jak často čteš knihy mimo svůj oblíbený žánr?

Moc ne. Prostě když vím, že by mě ta kniha nebavila, tak ji nečtu. Ale vyjímka potvrzuje pravidlo že? 

 Čteš někdy tu samou knihu víckrát? 

Pokud mě kniha baví, tak ano. Některé knihy, i když vím, co se stane, mě neustále překvapují a já je čtu pořád dokola a dokola.  

Dokážeš číst v autobuse?  

V autobuse nemam problém. Jezdila jsem jak na základku tak na střední vždy ve společnosti knih. Prostě sluchátka do uší a knížku do ruky to bylo moje. Cesta hned líp utíkala.

 Oblíbené místo na čtení?

Těch je strašně moc. Zahrada, postel, pohovka, autobus nebo u vody, ale ne ve vodě . Můžu číst kdekoliv Jen nesmím mít společnost co mě pořád vyrušuje..:D

Zásady při půjčování knih? 

Knihy už moc nepůjčuji. Špatná zkušenost. Ale pokud už půjčím, tak jen lidem co znám a vím , že moje knížky přežijí.

Žádné komentáře:

Okomentovat