čtvrtek 29. srpna 2013

Lovkyně snů: Vstříc temnotě - Lisa McMann

Lovkyně snů: Vstříc temnotě - Lisa McMann

Originální název: Fade
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 256
Série: Lovkyně snů
Díl: 2
Vydání v originále: 2009
Vydání u nás: 2012

Anotace:
Některé noční můry nekončí. Zvlášť když se nechtěně dostáváte do snů druhých. Jmenuju se Janie. Je mi teprve sedmnáct, ale skutečnost pro mě začíná být horší než sny. Na Fieldridgeské střední škole se dějí znepokojivé věci. Přesto nikdo nechce promluvit a ani vyšetřování nikam nevede. Co je však ještě horší, začínám odhalovat pravdu o sobě a o mých schopnostech - a ta je pochmurná. Vážně, krutě pochmurná.





Můj názor:
Tak a máme tu pokračování. Konečně. Obálka knihy je téměř stejná jako u předchozí. Jediné co se změnilo je obrázek svíčky a místo fialové je tu teď modrá. Už o prvním díle jsem psala, že je úžasný a musím říct, že ani druhý díl, na který jsem se strašně těšila, mě neklamal. Naprosto jsem si ho užila a zhltla stejně jako ten první. Kniha byla o pár stránek silnější, než první díl ale i tak patří spíše ke slabším knihám. Stejně jak v prvním díle je tu hlavní hrdinka Janie, která se propadá lidem do snů a její věčně opilá matka, která kolikrát ani neví, že Janie existuje. Za to bych tu matku někdy fakt nafackovala. Také je tu samozřejmě Cabel - můj veliký oblíbenec a detektivka Kominská, která  spolupracuje s Cabelem a Janie na policejní stanici.  Janie a Caleb jsou stále spolu ale nemají to lehké. Nechci toho moc prozrazovat. To by jste se pak neměli na co těšit. Jen řeknu, že je to prostě skvělé pokračování velice dobrého příběhu. Knihu doporučuji. Krásně se u ní relaxuje.





Autorka:
Lisa McMannová je americká autorka narodená v 27. februára 1968 v Holandsku, momentálne žije v arizonskom Phoenixe. Jej prvá román Wake (Precitnutie) sa umiestnil na popredných miestach rebríčku najpredávanejších knižných titulov pre deti, New York Times Bestsellers. Inšpiráciu na napísanie knihy získala vo vlastnom sne, kde sa jej snívalo, že vstúpila do manželovo sna. Táto matka dvoch detí sa venuje aj písaniu poviedok, esejí a literatúry faktu. Kým romány sú určené mládeži, poviedky sú skôr pre staršie generácie.



Hornocení:

Žádné komentáře:

Okomentovat