sobota 10. srpna 2013

My week in progress (2)


Zapojuju se do dalšího meme. Tohle pořádá Nikki Finn. Nezaručuju, že se mi podaří se ho účastnit každý týden, ale tak uvidíme. Snad jo. Jeho podstatou je  zodpovědět deset následujících otázek... 


Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads? 


Nedávno jsem narazila na knihu Hra o trůny a rozhodla jsem se ji přečíst.. 

Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý? 

Právě před chvilkou jsem se dívala na českej film Láska je láska. Musím říct, že se mi docela dost líbil. Akorát ten konec mohli trochu vylepšit.

Čím sis naposledy udělala radost? 


Koupila jsem si jednu knižní sérii.


Co naposledy se ti zdálo?

Poslední dobou mám tokový přeházený sny, že si je ani pořádně nepamatuji. Spíš nějaké utržky, jako to, že jsem jela na kole ale netuším kam a proč. Jen si pamatuji to kolo.


Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden? 

Díky touhám jsme slepí a nevidíme věci takové, jaké se zdají. Někde jsem ho četla na internetu.

Tři věci, na které máš právě teď chuť?


Dala bych si meloun a nebo jahody. A dala bych si kafe.


Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?


Poslední  dobou poslouchám UDG. Hlavně jejich poslední desku.


Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?


Nemáte někdo obraceč času? Potřebovala bych prodloužit prázdniny.


Kdy ses naposledy od srdce zasmála? 


Včera, když jsem pozorovala svého mladšího bráchu , jak hraje na počítači a valí si u toho ty svoje  božsky řeči.


Nejbáječnější věc/počin celého týdne?


Dostala jsem pohled od kamaráda  a od maminky.:)

Žádné komentáře:

Okomentovat