sobota 31. srpna 2013

Obnažená - Sylvia Day

Obnažená - Sylvia Day

Originální název: Bared to You
Série: Crossfire
Díl: 1
Nakladatelství: Fortuna Libri
Počet stran: 344
Vydání v originále: 2012
Vydání u nás: 2012



Anotace:
Je možné, aby dva emocionálně labilní a minulostí poznačení lidé, jimiž jsou milionář Gideon Cross a mladičká Eva Tramellová, navázali vztah – a udrželi si ho? Hluboké citové pouto mezi nimi sice vznikne, je však natolik zvláštní, že v jistých momentech se jejich vztah dá přirovnat k boji kdo s koho. Často je před rozchodem zachrání jen tělesná touha, protože jeden druhého až démonicky přitahují.  Román v zahraničí zaznamenal velký úspěch, práva se prodala do 34 zemí, a stal se mezinárodním bestsellerem.



Můj názor:
Tak teď nevím odkud bych začala.  Do knihy jsem se pustila na doporučení kamarádek, které z ní byli nadšené. Recenze co jsem si našla byli taky pozitivní. Tak jsem se do ní dala. Obálka se mi docela líbí. Všude jsem četla, že je kniha velice podobná odstínům šedi. Ty jsem nečetla tak nemohu soudit. Mě osobně ze začátku přišla kniha docela dost nudná, nic zajímavého. Ale dala jsem tomu šanci. Není to bůhví jaký zázrak, ale další díly si určitě přečtu. Extra zápletka v knížce není.  Prostě příběh bez nějakého pořádného děje. Je to stále o rozcházení se a zase scházení dvou lidí a spousta sexu. Do cesty se jim plete jejich minulost a tak s ní bojují. Gideon i Eva jsou velice zajímavé postavy. Chvílemi jsem se v nich ztrácela. Je to takové odpočinkové čtení bez nějakého přemýšlení. Někomu to sedne ale můj oblíbený šálek to není. Snad nám autorka na další díly připraví nějakou pořádnou zápletku. Mě to tam prostě chybělo.





Autorka:

Sylvia Day je autorka romancí historických i sci-fi. Bývalá lingvistka zaměřená na ruštinu, zaměstnaná u amerického vojenského zpravodajství, se nyní plně věnuje psaní. Sylviiny romány získaly různá čtenářská ocenění, včetně kladných recenzentských reakcí, mezi něž patří cena Reader´s Choice z r. 2004. Když nepíše, můžete ji zastihnout při komunikaci s návštěvníky jejího blogu, internetové diskuze nebo chatu.


Hodnocení:

Žádné komentáře:

Okomentovat