pondělí 30. září 2013

Knižní řetězovka 11


Tuhle řetězovku jsem našla na blogu Luu. Je to skvělý nápad, tak se  připojuji!:) 

Kniha, která tě naštvala?

 Upíří deníky. Jsem jediná komu se to nelíbilo?:D  A poslední díl smečky. U konce jsem strašně nadávala. Na další si teď nevzpomenu ale určitě jich bylo víc.

Kniha, která tě rozplakala? 

Poslední kniha která mě rozbrečela byla Hvězdy nám nepřály. U ní to prostě nešlo nebrečet.

Kniha, od které si neměla žádné očekávání, ale nakonec se ti líbila?

Tak tehle knih je moc. Většinou šlo o to, že jsem neznala autora a nevěděla co od toho čekat. Například Les rukou a zubů, Čísla, atd.

 Kniha, od které si očekávala hodně, ale nakonec se ti vůbec nelíbila? 
Opět Upíří deníky. Všichni o tom tak básnili ale mě se to absolutně nelíbilo. Další knihy asi Pán prstenů. Taky jsem čekala víc.

 Oblíbené čtení na odreagování?

 Knížka u které nemusím moc přemýšlet. Například Esperessologie. Nebo kniha o které vím, že dopadne dobře.

Žádné komentáře:

Okomentovat