pondělí 9. září 2013

Knižní řetězovka 8


Tuhle řetězovku jsem našla na blogu Luu. Je to skvělý nápad, tak se  připojuji!:) 

Oblíbený knižní záporák?

Tak tohle je zase moc těžký. Je jich víc. Voldemort, Bellatrix z Harryho Pottera. Ale i jiní.

Knihy, které si obvykle beru na prázdniny?

 Nemám knihy, které bych si brala, prostě se mnou jede to, co zrovna čtu a co si chci přečíst. :)

 Nejdelší doba, kdy jsi nečetla? 

Nevím jak přesně dlouho ale před maturitou. A teď zrovna taky moc nestíhám. Rozhodně to ale nebylo víc než 14 dní.

Kniha, kterou si nedokázala/nemohla dočíst? 

Je jich víc, když mě nějaká kniha nebaví, prostě jsem ji nedčtu, ale teď se to trochu mění…Poslední kniha kterou jsem odložila bylo Memento. Nevím nějak mě to nebavilo. Přitom mě to téma nevadí. Děti ze stanice Zoo mám děsně moc ráda.

 Co tě dokáže při čtení vyrušit? 

Nevadí mi rádio ani televize ani nějakej jinej hluk. Většinou to prostě nevnímám. Horší je když se někdo baví a snaží se mě zapojit a nebo i prostě rozhovor který mě něčím upoutá. Normálně mě povídání nevadí ale když čtu, tak jo. 

Žádné komentáře:

Okomentovat