sobota 21. září 2013

My week in progress 7


Zapojuju se do dalšího meme. Tohle pořádá Nikki Finn. Nezaručuju, že se mi podaří se ho účastnit každý týden, ale tak uvidíme. Snad jo. Jeho podstatou je  zodpovědět deset následujících otázek... 


Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads? 






Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý? 

Bobule...Mám moc ráda tenhle českej film..:)


Čím sis naposledy udělala radost? 


Nakupování..:)

Co naposledy se ti zdálo?

Poslední na co si vzpomenu, že se mi zdálo bylo něco o kamarádovi co dělal blbosti a já sním :D



Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden? 


Žárlivost nikdy neponechá rozumu tolik volnosti, aby viděl věci tak, jak skutečně jsou.

Tři věci, na které máš právě teď chuť?


Jsem pravě po jídle a nemám chuť na nic..



Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?




Poslední dobou mám v oblibě české skupiny a interprety..:) Na  jednom fesťáku jsem narazila na tuhle skupinu. Mají boží název..:D

Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?


Holky vzpamatujte se...!!



Kdy ses naposledy od srdce zasmála? 


Dneska..S kamarádkou...:)

Nejbáječnější věc/počin celého týdne?

Včerejší koncert a pokec s kamarádkou..:) Takhle dobře jsem si už dlouho s nikým nepokecala..

Žádné komentáře:

Okomentovat