čtvrtek 26. září 2013

Smrtící polibek - Alice Moss

Smrtící polibek - Alice Moss

Originální název: Mortal kiss
Série: Smrtící polibek
Díl: 1
Nakladatelství: Levné knihy
Počet stran: 270
Vydání v originále: 2011
Vydání u nás: 2011



Anotace:
Když drsný Finn a okouzlující Lucas přijedou do Winter millu, život šestnáctileté Faye McCarronové se začíná pořádně zamotávat. Dva chlapci bojující o její srdce jsou jen začátek; ve městě se dějí neblahé věci. V lesích je nalezeno mrtvé tělo, motocyklový gang se potlouká po okolí a sníh prostě nepřestává padat... Něco zlého se dalo do pohybu a jedině Faye a její nejlepší kamarádka Liz to mohou zastavit. Jak teplota klesá a noci do Halloweenu se krátí, dívky musejí odhalit tajemství Winter Millu - než bude příliš pozdě!



Můj názor:
Opravdu nevím odkud začít. Knihu jsem si půjčila od kamarádky a jsem ráda, že jsem si jí nekoupila, jak jsem původně zamýšlela. Osobně mě kniha zklamala. Čekala jsem od ní víc. Autorka byla pro mě neznámá ale knihu vychvalovala hodně lidí v mém okolí. Už od začátku jsem se nemohla pořádně začít. Dokonce jsem ji i na chvilku odložila a přečetla jinou knihu. Celý příběh je psán ve třetí osobě, takže vidíme příběh z více stran. Což na jednu stranu pomáhá pochopit co se vlastně děje ale upřímně psaní ve třetí osobě jsem nepropadla. Na druhé straně příběh s vlky, jako takový byl zajímavý a originální. Proměna vlku byla jiná, něž v ostatních knihách co jsem zatím četla. Prostě to nebylo tak ohrané. Ale přišlo mi, že  autorka nedokázala popsat všechno co chtěla a měla v hlavě. Spíš se starala o to co mají hlavní hrdinky na sobě něž na to co se děje kolem. Hlavní hrdinové knihy mi byli sympatický ale ne ohromující. I přes všechny klady co jsem se na knize snažila najít mě v ní něco chybělo. Víc už asi nemám co ke knize říct. Prostě nebylo to špatný ale přece mi tam jen něco chybělo co by mě ohromilo. Pokud narazím na druhý díl nejspíš si ho přečtu. Snad bude lepší než první.



Autorka:
Alice Moss vyrostla v New Yorku a nyní dělí svůj čas mezi Maine a Londýnem. Když nepíše, věnuje se turistice, fotografování. Je vdaná.Její manžel se jmenuje  Robert Moss.










Hodnocení:



1 komentář:

  1. O tejto knihe som už niekte čítala hneď zprvu na mňa pôsobila veľmi zaujímavo...

    OdpovědětVymazat