pátek 4. října 2013

Moje foto chvilky 6


Dneska jsem se rozhodla ukázat něco jiného, než jen obyčejné fotky..Teda aspoň pro mě to není nic obyčejného. Jsou to totiž moje kresby v sešitech ze střední s posledního roku. Nejsem žádná nadaná malířka ale řekla bych, že se celkem povedli.


První obrázek jsem měla namalovaný v sešitě do občanky..


Tohle to bylo namalované v osobnostním rozvoji..Krom asi 4 popsaných stránek látkou tam byli jen malůvky a vzkazy co jsme si psali s kamarádkou...


Kravička a kytička zdobili ekonomii..


Poslední list mé fyziky zdobil tenhle ten stromeček...


A tohle byla angličtina..:D



Panenka a panáček pod ní se nacházeli v psychologii.:)


Ten emouš je nějakej divnej:D


Žirafka..To byla moje záložka v češtině:) Chudák dopadla celá pomačkaná..

No a to by bylo vše..tak snad se třeba někomu nějaká malůvka bude líbit..Klidně pište do komentáře i kritiku. Ale pochvala potěší..:)

Žádné komentáře:

Okomentovat