pátek 18. října 2013

Třesky Plesky 2


Ahoj..Tak jsem tu zase ze svými povídačkami :D Poslední dobou nějak nic nestíhám. Když dojdu ze školy tak jsem ráda, že vůbec žíju. :D  Dost mě to šve, protože nejen na blogu je mrtvo ale i moje čtení se omezilo na čtení prřd spaním a na jízdy autobusem. A někdy ani to ne. Ty přecpaný autobusy to je děs a někteří cestující taky. :D A když banda puberťáku vyřvává na celý autobus tak ani sluchátka nepomůžou. Nicméně přece jen jsem se dostala ke čtení. A to i ke knížkám co jsem si chtěl znovu přečíst. Což mi děla velikou radost..:)
A co jsem teda vlastně přečetla s knih co jsem si chtěla znovu přečíst(seznam knih v minulém příspěvku v rubrice třesky plesky)? 

Jdou to tyhle:

Harry Potter 1,2 a 3




Mediátor 1 a 2




Momentálně mám rozečteny další dvě knížky a to Harry Potter 4 a Hunger games : Aréna smrti


Tak to je asi vše co bych zatím řekla. V nejbližší době se pokusím zase něco na blogu udělat. Tak se mějte..:)

Žádné komentáře:

Okomentovat