sobota 9. listopadu 2013

Třesky Plesky 3


Konečně jsem si našla chvilku na blog a tak tu zase píšu svoje povídačka. Pořád prostě nic nestíhám. A už mě to vážně štve. V týdnu pořád jen škola, učení a o víkendu zase samí učení a domácí povinnosti. A když jdu večer spát, tak jsem ráda, že vůbec dolezu do postele a přečtu si pár stránek z nějaké knížky. A ráno zase to stejné. Je to děs. Už by to chtělo nějaké prázdniny. Navíc na mě asi něco leze. Ale konečně jsem dneska dočetla knížku Harry Potter a ohnivý pohár. Jupííí. A také jsem se dívala, že ke splnění projektu Knižní výzva na rok 2013, ve které jsem si jako cíl dala 50 knih, mi chybí už jen dvě. Což mě velice potěšilo, protože jsem si myslela, že to nestihnu, když jsem se do něj dala až v březnu. Ale vypadá to, že to přeci jen splním..:) 

Když už se mučím u učení, tak si to zpříjemňuji písničkami. Například touto OneRepublic - Counting Stars..:)



A nebo touto písničkou..:)



Prostě něco aby to učení bylo příjemnější. A opravdu to funguje...:)
No a to je prozatím vše. Jdu si na chvilku číst..:) Mějte se hezky..:) :P

Žádné komentáře:

Okomentovat