pátek 6. června 2014

Goodreads TAG




Nedávno jsem na jednom blogu na goodreads tag. Už přesně nevím kde, ale byla možnost zapojit se i bez nominace, tak jsem si řekla proč ne.

1. Jakou knihu jste naposledy přečetli? 

Tak jako poslední knížku kterou jsem dočetla byla knížka Harry Potter a relikvie smrti.

 2. Co právě čtěte?

 Ella a Michael navždy.

 3. Jakou knihu jste naposledy zařadili do poličky to-read?

 Bílá jako sníh, rudá jako krev.

 4. Jakou knihu si plánujete přečíst, až dočtete, co čtěte?  

Teď bych si chtěla přečíst Den co den nebo Pátá vlna.

 7. Používáte hvězdičkové hodnocení?

Ano používám ale řekla bych, že někdy by to chtělo víc hvězdiček.

8. Máš wishlist?

 Ano mám. A pořád je tam víc a víc knížek.  

3. Jakou knihu si plánujete koupit jako další? 

 No tak to vůbec netuším. Mám velký seznam knih co bych si chtěla pořídit.

 10. Jaké jsou vaše oblíbené citáty?  

No pár jich mám ráda. Ale nebudu vypisovat všechny.

"Vědět, jak nejlíp na to, je nad všechno světa zlato"

"Bez bolesti by člověk nepoznal radost."

"Vy všichni kouříte, protože si to užíváte. Já kouřím, abych umřela."

"A já jsem se zamilovala tak, jak člověk usíná: pomalu a pak najednou docela."

 11. Tvoji oblíbení autoři?

No je jich pravdu hodně. Stephanie Perkins, Veronica Roth, Suzanne Collins, Richelle Mead, John Green a plno dalších.

 12. Si v nějaké skupině?

Myslím si, že zatím v žádné.

13. Nějaká otázka, kterou chceš přidat?

Žádnou otázku přidat nechci.

Tak a to je konec, Jelikož jsem nominována nebyla, tak ani nikoho nenominuji dál. Nicméně kdyby se chtěl někdo zapojit, tak může já jsem to také tak udělala.

Žádné komentáře:

Okomentovat