pondělí 14. července 2014

Prolhané krásky / Pretty Little Liars


Prolhané krásky
Tento seriál jsem začala sledovat asi rok a půl zpátky. Už nevím, kde jsem na něj přišla ale moc se mi líbil a nakazila jsem s tím i moji kamarádku ve škole. Když jsme měli angličtinu a učitelka nám  dávala volna, vždycky jsme se na něj koukali společně. A opravdu jsem na celý ten seriál zvědavá. Teď sleduji 4 sérii . 


Drama / Mysteriózní / Thriller 
USA,2010, 95x44 min  
Režie: Liz Friedlander, Lesli Linka Glatter, Elodie Keene, 
Scénář: I. Marlene King 
Hudba: Michael Suby 
Hrají: Troian Bellisario, Ashley Benson, Lucy Hale, Shay Mitchell, Holly Marie Combs, Laura Leighton, Chad Lowe, Tammin Sursok, Keegan Allen, Torrey DeVitto, Julian Morris, Amanda Schull, Amber Borycki, Carlson Young,...

Drama stanice ABC na motivy stejnojmenné knižní série od Sary Shepardové.  

Hlavními hrdinkami je několik přítelkyň, jejichž skupina se rozpadne poté, co jedna z nich (Alison) zmizí.

O rok později začnou zbylé slečny dostávat zvláštní zprávy od někoho, kdo se podepisuje jako "A" a vyhrožuje, že odhalí veškerá jejich tajemství, včetně těch, která jsou velmi stará a mohla o nich vědět jedině Alison. Je jejich podezření správné? Uvidíme... 






Žádné komentáře:

Okomentovat