pátek 29. srpna 2014

Tag: To much information



Dlouho jsem si říkala, že bych chtěla zveřejnit další tag. Dlouho jsem hledala a pořád jsem tak nějak nemohla najít ten pravý. Až nedávno jsme našla nějaký, který se mi opravdu líbil. Takže tady je..:)




1. Co máš právě na sobě? 

Tričko a tepláky.

2. Byla jsi někdy zamilovaná? 

Ano :)

3. Zažila jsi někdy už příšerný rozchod? 

Jednou jsem to zažila a nic příjemného. 

4. Kolik měříš? 

168 cm

5. Kolik vážíš? 

No to se neříká. Kdybych ale byla tak o 5 kg lehčí, byla bych spokojenější. 

6. Máš nějaké tetování? 

Zatím ne, ale moc bych chtěla a ne jen jedno. :D

7. Nějaký piercing? 

Nemám žádný piercing.

8. OTP - one true pairing (seriálová/knížní dvojice)? 

Meredith  a Derek / Rose a Dimitrij

9. Oblíbené seriály? 

Chirurgové, Čarodějky, Hra o trůny, Doktůrci, PLL atd.

10. Oblíbená kapela? 

Nemám jednu nejoblíbenější, poslouchám víc kapel a zpěváků. Poslední dobou však začínám poslouchat české kapely. Např.



11. Co ti chybí? 

Chybí mi pár určitých lidí.

12. Oblíbená píseň? 

To je zase těžká otázka. Mám jich moc. Jednu jsem vybrala na ukázku.


13. Kolik ti je? 

20 :) 

14. Znamení zvěrokruhu? 

Ryby 

15. Vlastnost, kterou by měl mít tvůj potenciální přítel? 

Smysl pro humor a aby byl trochu blázen jako já. Nebo aby to aspoň mohl akceptovat.:D

16. Oblíbený citát nebo hláška? 

Bez bolesti by člověk nepoznal radost - John Green

17. Oblíbený herec/herečka?

Nemám přímo oblíbeného herce či herečku.

18. Oblíbená barva? 

Fialová a černá. 

19. Jak nahlas máš ráda puštěné písničky? 

Pokud nejdu spát, tak hodně nahlas.

20. Co děláš, když jsi smutná? 

Doufám, že mě to brzy přejde.

21. Jak dlouho se sprchuješ? 

Dlouho. Jsem děsnej vodomil.

22. Jak dlouho ti trvá se ráno přichystat? 

20 minut 

23. Bila jsi se někdy? 

Ano, jako dítě jo:) Ale moc ne.

24. Nadchne tě..?

 Dobrá kniha/film.

25. Vytočí tě...?

 Lidská blbost.

26. Důvod, proč sis založila kanál na Youtube? 

Nemám kanál na Youtube.

27. Fóbie? 

Velký pavouci a hadi a jiné potvory.

 28. Kdy jsi naposledy brečela? 

Když umřel strejda.:(

29. Kdy jsi naposledy někomu řekla Miluji tě? 

Dneska.

30. Význam tvého jména na blogu? 

Janča. No žádný význam to nemá. Prostě se jmenuji Jana.

31. Kterou knihu jsi naposledy četla?

Manon Lescaut - Vítězslav Nezval

32. Jakou knihu momentálně čteš? 

Žádnou. Před chvílkou jsem dočetla Manon.

33. Jaký seriál jsi naposledy viděla?

Doktůrci

34. Poslední osoba, se kterou jsi mluvila? 

Kamarádka

35. Jaký je vztah mezi tebou a osobou které jsi naposled psala? 

:-* ♥ (To snad mluví za všechno!)

36. Oblíbené jídlo? 

Kuřecí prsa podle receptu mé babičky.

37. Které místo chceš navštívit?

Těch je hodně. USA , Francie, Anglie, Itálie, Irsko, Austrálie. Prostě jich je moc.

38. Poslední místo, které jsi navštívila?

Zahraničí - Slovensko. V ČR Svitavy.

39. Máš "crush"? 

Co to je? :D 

40. Kdy jsi naposled někoho políbila?

V neděli. =o*

41. Koho jsi naposledy urazila?

Bráchu včera večer.

42. Oblíbená příchuť nebo sladkost? 

Asi čokoláda.

43. Na jaký hudební nástroj hraješ? 

Nehraji na nic. Leda na nervy.

44. Oblíbený šperk? 

Prsten :)

45. Poslední sport, který jsi hrála? 

Asi volejbal. Teď si nejsem jistá už je to nějaký týden.

46. Poslední píseň, kterou jsi zpívala? 



47. Oblíbená sociální síť? 

Facebook 

48. Použila jsi ho někdy?

Ano. (Pokud je myšlen ten fb.)

49. Kdy jsi byla s někým naposledy venku? 

Před chvilkou ze psem..:)

50. Koho označíš?

Nikoho. Kdo chce nechť se zúčastní...:)

Žádné komentáře:

Okomentovat