pondělí 1. září 2014

Cestovatelská knižní výzva



Nedávno jsem našla tuhle cestovatelskou knižní výzvu a moc se mi líbila.
Kdyby se chtěl někdo zapojit více informací najdete ZDE.

Úkolem je společně s knižními hrdiny se dostat na co nejvíce míst světa.

Já jsem si vybrala 10 států. 

Seznam států :

1- Francie - No a já - Delphine de Vigan
2- Kalifornie - Čas mezi námi - Tamara Ireland Stone
3- Illinois - Čas mezi námi - Tamara Ireland Stone
4- Thajsko - Čas mezi námi - Tamara Ireland Stone
5- Itálie - Čas mezi námi - Tamara Ireland Stone
6 - Mexiko -  - Čas mezi námi - Tamara Ireland Stone
7- Německo - Rakousko - Zločin - Ledové Oči - Katrin Stehle
8 - Rakousko - Zločin - Ledové Oči - Katrin Stehle
9 - ČR - Jednou nohou v blázinci - Simona Monyova
10 - Washington - Ahoj z nebe - Laurie Frankel


Tak a je to tady. Konec projektu a já úspěšně hlásím, že mám 5 státu splněno. Vím jsem srab. Mohla jsem si jich dát více, jenže jsem se bála. Opravdu jsem nečekala, že to půjde tak hladce. Prostě jsem narazila na dobrou knihu a už to bylo. Nicméně do seznamu jsem připsala ještě nějaké státy. Bohužel jsem si nezaznamenala všechny, takže tu jsou jen ty co si pamatuji. Po splnění 5 státu . jsem to nějak nechala a prostě jsem hlava děravá.




Žádné komentáře:

Okomentovat