úterý 2. září 2014

Letní knižní maraton




Další výzva, která se mi velice líbila je Letní knižní maraton. Pokud by se chtěl někdo zapojit a dozvědět se víc házím odkaz ZDE

O co jde??

Vybrat si počet knížek, které si chcete přečíst v létě a snažit se seznam splnit. Sice nerada čtu podle seznamu. Spíše si vybírám knihy podle nálady, ale už nějakou dobu jsem kuli škole odkládala nějaké knihy na poličku. Proto myslím, že tento projekt je ideální na to abych je vytáhla a přečetla.

Já jsem si jich vybrala 10. Doufám, že přečtu v létě více knížek, ale jak jsem říkala nerada čtu podle seznamu  a těch 10 knih mi přišlo jako nejlepší číslo.


Tady je můj seznam knih co bych si chtěla přečíst.


Přečteno:
 ✓Bez naděje -  Colleen Hoover -  recenze ZDE.
✓ Čas mezi námi - Tamara Ireland Stone  - recenze ZDE.

Rozečteno:
Ahoj z nebe - Laurie Frankel
Ukolébavka - Sarah Dessen

Jsem ostuda. Normálně se za sebe stydím. Chtěla jsem přečíst všech 10 knih. Normálně nemám problém přečíst 10 knih o prázdninách. No ale nepovedlo se. Já prostě opravdu nerada čtu podle nějakého seznamu. Zvládla jsem přečíst jen 2 knihy a další 2 mám rozečtený.  No co nadělám. Aspoň nějakou knihu ze seznamu jsem přeci jen přečetla. Jinak za červen a srpen jsem přečetla 16 knih. Což si myslím není tak špatné číslo. Prostě jsem četla knihy podlé nálady a ne podle seznamu.

Žádné komentáře:

Okomentovat