pondělí 8. prosince 2014

Moje foto chvilky 11


Po delší době tu mám nějaké svoje fotky. Jiné články na blog prostě nestíhám dávat. Když nejsem ve škole,tak na praxi v nemocnici nebo se učím a když už mám chvilku klidu, tak jsem ráda, že žiju. 

První tři obrázky jsou sněhový. Letošní první sníh u nás. Sice už roztál, ale náš pes měl velkou radost.


Nebylo ho mnoho, tak sněhulák postavit nešel.


Ale i při takové troše bylo všechno nezky namrzlé. 


Oblíbená činnost mojí mamky je výzdoba našeho domu. Ať už v létě nebo v zimě vždycky máme něco nového. A táta vyloženě trpí. :D


Ty šípky mě stáli dobrý 2 kapky krve. :D
Ale myslím, že se to mamce moc povedlo a to i přez moje ustaviční reptání "Nědělej to. Kdo to bude uklízet až to začne opadávát..??!!"


Tohle bylo ale nejlepší na posledním listopadovém víkendu. S mamkou jsme se dali do pečení mňamek na dědovu oslavu. A nejlepší byli pudinkoví šneci. Trošku upravený recept podle svého, tvarově nic moc  ale chuťově byli  moc dobrý.




1 komentář: