úterý 7. dubna 2015

Destrukční deník 1


Konečně jsem se dostala k tomuto članku. Plánuji ho už delší dobu ale pořád nebyl čas. Destrukční deník se pomalinku v mých rukou mění. Bohužel fakt pomalinku. Vím, že to řikám stálě dokola : Nemám čas kvůli škole ale ja ho fakt nemám. Přesto jsem si našla chvilku na deník. A i když nechtěně, tak jsem ho opravdu trochu poníčila ve vazbě. Některý úkoly jsou prostě nad mé síly. Knihy  miluju a nedám na ně dopustit.

 Teď už však k mému tvoření.

Toto je jedna z prvních věcí co jsem udělala na deníku. Byla jsem zrovna trochu nemocná a na nic neměla náladu. Vzala jsem prostě vodovky a bezmyšlenkovitě začala barvit. No a takhle to dopadlo.


Druhá ukázka je pastelkové tvořeníčko první strany. Takhle hezkyúnehezky jsem si malovala na přednášce, keteré mě dosti nebavila. 


Poslední obrázek, který vám dneska ukážu je kočicka a nedodělany papírový řetez. No a přiznávám se. Jsem rebel.:D  Opět jsem si malovala ve škole ve stejné přednášce, která mě nebavila. 


Kočička a návod ještě jednou.


Tak snad se vám aspoň trochu moje tvořeníčko líbilo. Já jsem se u toho dobře bavila. Už teď mám rozdělané další věci ale ty vám ukážu zase příště. :)





1 komentář:

  1. Jé, ty jsi tak šikovná! Vždycky se moc ráda podívám na příspěvky do Destrukčního deníku a tobě se to opravdu povedlo. Hlavně ty okraje se mi strašně líbí! :)

    OdpovědětVymazat