pátek 31. července 2015

I´m obsessed with... 6


Rozhodla jsem se zapojit do meme I´m obsessed with , které náleží blogu Knižní koutek , Podstatou článku je zveřejnění obsese, kterou může být libovolná věc, osoba, jídlo, kniha atd., spolu s krátkým informativním článkem. Nevím jak to budu stíhat ale budu se snažit aby se meme objevovalo pravidelně.

Po dlouhé předlouhé době tu mám zase něco do meme I´m obsessed with...

Hudba

Neznám snad nikoho, kdo by nerad poslouchal písničky. Já jsem na hudbě závisla. Poslouchák každy den. Když čtu, když se učím, když vařím, když jdu ze psem. Prostě kdykoliv mám čas a náladu.

 Nemám vyhrazený jen jeden druh hudby. Poslouchám toho hodně. Prostě takovej mix českých i zahranicních skupin a zpěváku.  A to, že se mi líbí jedna pisnička od jednoho zpěvaká neznamená, že s mi líbi všechny jeho písničky. Je to i hodně ovlivněno mojí náladu. Každý den není veselo.

Tady je malá ukázka toho co poslochám.



















Tak jako malá ukázka by to mohlo stačit...:) 
Já prostě bez hudby nejedu ani den..:)

Žádné komentáře:

Okomentovat