středa 15. července 2015

Moje foto chvilky 13


Ahoj :) Dneska tu mám další várku fotek. Tentrokrát něco málo z mého (letos fakt vydřeného:D) volna.

Jako prvníí věc tu mám mé nové kolečko. Já vím, že to není hezký se chlubit ale já mmusím. :D Mám ho od našich za zkoušky. :) Třeba konečně zhubnu..:D Haha..:D


Čteníčko, sluníčko a hlavně pohodička.:)


Hned první jízdu na kole jsme  věnovala kamarádce. Byli jsme na místní střelnici, kde je takováhle pěkná skála na kterou vždycky vylezeme.


Bouračka..:D


Střelnice a stará vápenka:)


A jestě jednou:)


Chtěli jsme hrát schovku, ale kukuřice byla ještě moc malá. :D



Moje zlato.:) 


A ještě jednou můj malej nezbeda..:)


Výhled z vyhlídky - Javorův kopec.


Dojeli jsme tam s brádechm na kole. Není to daleko, ale ty kopce jsou zabijácký. 


Sovička na vyhlídce.



Jízda na motorce s bráchou.:)


Miluji západ slunce.:)


1 komentář:

  1. Krásné fotky. A také krásné nové kolo. :)
    http://readingwithlu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat