pondělí 18. ledna 2016

Uklidňující omalovánky 1


Tak jsem tu z jednou malou ukázkou mého tvořeníčka.

První věc co musím říct je to, že jsem omalovánkám dost  propadla. Opravdu mě při zkouškovém uklidňovalo,  že jsme si na chvilku mohla odpočinout a dělat něco u čeho jsme nemusela moc přemýšlet. A dokonce i moje mamka, která zrovna byla nemocná, tak vzala do ruky pastelky a malovala. 

Tak a tady už ta malá ukázka. 


I úvodní obrázek si zaslouží vybarvit. ;)


Kytičky.


Tohle jsem dělala opravdu bezmyšlenkovitě. Prostě jaká barva mi přišla pod ruku, takovou jsem kreslila.


Tento mlýn je dílo moji mamky. :)


A poslední obrázek mě uklidňoval před zkouškou z onkologie. Opravdu jsem se u něj odreagovala a nemyslela na ty strašný věci.

No a to by bylo pro dnešek vše. Nejsem sice žádný umělec, ale výsledek se mi líbí. Tak třeba snad i vám. :) 


Žádné komentáře:

Okomentovat