středa 31. července 2013

Knižní řetězovka 1


Tuhle řetězovku jsem našla na blogu Luu. Je to skvělý nápad, tak se  připojuji!:) 


Oblíbená kniha z dětství? 

Moje oblíbená knížka z dětství  byla jedna stará pohyblivá knížka, kterou mě a bratranci četla babička. Byla hodně stará. Myslím, že ještě pamatovala dětství mého táty a jeho starších sourozenců a možná že ještě víc. Bohužel si teď nevzpomenu na název. To je ta moje hlava děravá. :D Až budu u babičky musím ji pohledat.

Co právě čteš?

Právě mám rozečtené dvě knihy. Harry Potter a kámen mudrců a Monument 14. Jen jaksi nemám tolik času kolik bych chtěla mít

Máš nějakou rezervaci v knihovně? 

Do knihovny chodím ráda ale rozhodla jsem se , že přes prázdniny přečtu knihy co mám doma a ještě jsem se k nim nedostala. Tak jsem si na léto žádné rezervace neudělala. Snad mi to i vydrží.:D

Knižní zlozvyk? 

Pár bych se jich našlo. V první řadě je to očichávání nových knih. Další zlozvyk je, že často si jen tak listuji knihama. Pa si vybírám  určité scény a ty čtu třeba 2x dokola. Hlasité nadávaní hlavní postavě, když děla věci co se mi nelíbí. Další zlozvyky mě už teď nenapadají. 

Co máš právě půjčené z knihovny?  

Z knihovny momentálně nemám půjčeno nic. Mám teď doma hodně knížek co jsem se rozhodla přečíst. Ale to už jsem zmiňovala.


Dalších  otázky zase příště...



Žádné komentáře:

Okomentovat