čtvrtek 1. srpna 2013

Třesky Plesky 1


Ahoj..:)
Tak jsem se rozhodla zavést novou rubriku s názvem Třesky plesky. A proč? Protože se potřebuji někde vykecat..:D Ale ne jako do deníčku. Spíš něco jako co se mi honí hlavou o knihách. Moje nápady atd. Prostě to  co už moje kamarády nebaví poslouchat :D

Třeba jako například teď jsem se rozhodla, že se vrátím k oblíbeným knižním sériím. A všechny si je znovu přečtu. Naprosto netuším jak to všechno stihnu. Už teď vůbec nestíhám číst. Pořád se u nás něco děje. Když ne doma tak něco provádím s kamarády. Prostě prázdniny využívám jak se dá. Na jednu stranu jsem ráda ale zas nestíhám čtení, tak jak bych si přála. Pořád mi jen přibývají a přibývají knihy co bych si chtěl přečíst. No ale zpátky k těm sériím co bych si chtěla znovu přečíst. O které knihy vlastně jde? Sepsala jsem si takový seznám a teď bych se sním ráda o něj podělila.

První série do které bych se chtěla pustit je Harry Potter. Už dlouho jsem se ke knihám chtěla vrátit a konečně je to tady. Minulý týden jsem se vrhla na první díl. Svět kouzelníků od Rowlingové prostě miluji.



Další série kterou bych chtěla zase přečíst je Vampýrská akademie.  Dimitri Belikov je prostě božíííí. Moc se na něj těším.


Moji další oblíbenou sérií je Mediátor od Cabot. Už je to strašně dlouho co jsem knihy držela v ruce a prostě si je musím přečíst znovu.


Taky bych si znovu chtěla přečíst knihy od Paoliniho - Odkaz dračích jezdců. Dráčky já prostě mijĺuju. Hned bych chtěla jednoho domů.


Tenhle obrázek Safiry z filmu, jako malé dráče, jsem si nemohla odpustit. Nevím proč film se mi moc nelíbil. Asi jsem prostě měla jinou představu ale knihy mám moc ráda.


Co dalšího bych rada přečetla znovu? Dvě série od Patridia Briggs. Série Mercy Thompson. Už si nějak nemůžu vybavit co všechno se tam stalo :D A pak  Alpha a Omega. Sice to není zas tak dlouho co jsem to četla ale ráda bych se k nim vrátila co nejdřív.



A to nejlepší nakonec :) Tohle si prostě musím přečíst znovu..:) Nemám co bych k tomu dodala.. Prostě The hunger games..:)


To by asi zatím byli všechny série co bych si chtěla co nejdříve přečíst znovu. Ale vsadím se, že brzo k nim přidám další a další. Však už teď přemýšlím nad dalšíma knížkama. :D No to je prostě děs. Doufám, že jsem vás neunudila k smrti mýma kecama.:D Já to prostě někde musela vypustit do světa aby si moje dušíčka odpočinula. Tak a teď zpátky ke čtení. Hurááááá...:)



Žádné komentáře:

Okomentovat