úterý 16. července 2013

Prázdninový knižní tag

Prázdninový knižní tag


Tento tag vytvořila Simona. Více se můžete dozvědět zde.

1. Čteš o prázdninách více, nebo méně, než přes rok? 

No, já se to  většinou snažím nějak vyvážit. Přes školní rok to ale většinou nejde, takže o prázdninách přece jen  čtu více. O prázninách si ke čtení mohu sednout na celý den a nemusím řešit co všechno ještě musím udělat na příští den/týden do školy.

  2. Když si vybavíš prázdniny, jakou knihu si s nimi spojíš?

 Rozhodně Harry Potter a relikvie smrti. A to hlavně kvůli tomu, že jsem jedny prádniny strávila nad celou sérií ale hlavně nad poslední knihou, kterou jsem četla dokola a dokola. A já se prostě nemohla uvěřit, že je to poslední díl..

 3. Kolik si schopný si vzít knih na dovolenou? 
 
To záleží kam a na jak dlouho jedu. Většinou to byli 2 až 3 knihy na týden. Ale od doby co jsem si pořídila čtečku, beru si ve čtečce spousty a spousty knížek..:D Takže se nemusím strachovat, že bych neměla na dovolené co číst.

4. Čteš o prázdninách nějakou povinnou četbu? 

O prázdninach povinnou četbu? Nééé..Fuj..Snažím se na školu zapomenout..:D Ale některé mé oblíbené knihy, které patří do povinné četby si přečtu kdykoliv..

 5. Preferuješ klasické knihy (papírové), nebo e-knihy (elektronické knihy)?

 Samozřejmě že papírové knihy. Není nad to si tu knihu vzít do ruky, pořádně knihu ohmatat a vidět jak hezky ubíhají stránky. Velice taky často dlouho hledím na pěkné obálky. A hlavně miluji vůni knih a to ze čtečky nejde. Jsem prostě závislá na vůni nové knihy. E-knihy jsou sice skladnější a levnější ale přesto klasika vítězí na plné čáře..

 6. Jakou knihu by jsi rád viděl zfilmovanou?

No knihu..Spíš celou sérii..Konkretně Vampýrkou akademii.:) Nebo taky Drakie. Sakryš nějak se nemůžu rozhodnou kterou dřív..:D Když ono je těch knížek moc co bych ráda viděla na plátně..


 7. Kdyby jsi měl možnost prožít den s nějakou knižní postavou, jaká by to byla?

 To je velice těžká otázka.. Mám moc hrdinů a hrdinek, které bych ráda potkala ve skutečném světě. Asi by to byl Dimitrij z Vampýrské akademie. Ale chtěla bych krásný dlouhý a romantický den..:D

  8. Které místo z knih bys rád navštívil? 

Další těžká otázka..Mám asi deset knižních míst, které bych chtěla navštívit Možná i víc ale na první místě by asi byli Bradavice. Je to prostě kouzelné místo už samo o sobě. A prostě bych je chtěla opravdu vidět na vlastní oči. Celou školu s pozemky a koukat na poletující duchy. Prostě bych chtěla vidět všechno..

Žádné komentáře:

Okomentovat