úterý 16. července 2013

Setkání s duchem – Stacey Kade

Setkání s duchem - Stacey Kade 

Originální název: The Ghost and the Goth
Série: Mezi nebem a zemí
Díl: 1
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 216
Vydání v originále: 2011
Vydání u nás: 2013










Anotace:
Královna školy a hvězda místních roztleskávaček Alona Dareová je předurčena pro skvělou budoucnost. Její život však končí nečekaně pod koly autobusu. Všichni si myslí, že je navždy pryč, ale… Alona zůstala ve světě živých jako duch. Pouze jediný člověk ji může vnímat – spolužák a totální lúzr Will. Podaří se jim překonat vzájemnou nechuť a pomoct jeden druhému? Proč Alona neodešla skrze jasné světlo do onoho světa?


Můj názor: 
Tuto knihu jsem si vybrala kvůli obálce a anotaci, která mě velice zaujala už na první pohled. Kniha je psána střídavě z pohledu Alony i z pohledu Willa a to se mi velice líbilo. Jen  málo knih, které jsem četla jsou takto napsány z dvojího pohledu. Je zábavná a čte se velmi lehce a velice rychle ubíhají stránky. V knize nechybí nadpřirozeno a tajemno. A také se v knize se vyskytuje i nějaká ta romantika mezi hlavními hrdiny. Abych upřímně řekla ze začátku mi byla Alony trochu nesympatická. Co trochu hodně nesympatická. Přišla mi jako děsně nafoukaná holka. Taková ta klasika z filmu z prostředí střední školy v Americe. Postupem času mi jí ale najednou začalo být líto. Will byl sympaťák už od první chvíle. V jednu chvíli jsem ale nevěděla co vlastně chce. Chce aby Alona zůstala nebo zmizela? Každopádně mi Will byl jinak velice sympatický. I když ho lidé v knize vnímali jako mimoně mě se prostě líbil. Je to přesně ta pravá kniha pro kterou sáhnete a uvolníte se u ní. Je to dokonale roztomilá oddechovka. Rozhodně si chci v budoucnu přečíst i další díl této série a dozvědět se jak to všechno skončí.


Autorka:
Je také známá jako Stacey Klemstein, americká autorka. Studovala Valparaiso Universitu. Žije v Chicagu na předměstí se svým manželem a jejich dvěma chrty.




Hodnocení:

Žádné komentáře:

Okomentovat