pondělí 26. srpna 2013

Knižní řetězovka 6


Tuhle řetězovku jsem našla na blogu Luu. Je to skvělý nápad, tak se  připojuji!:) 


Jak často vybíráš knihu podle obálky? 

 Celkem často. Obálky mám ráda, ale pokud mě neosloví i anotace ,tak nic nekupuji.

Jak často souhlasíš s negativní knižní kritikou?

 Těžko říct, já si ráda všechno ověřím a udělám si vlastní názor. Každý má jiný vkus, takže co se líbí ostatním nemusí sednout mě a naopak. 


Co psaní negativních recenzí?

 Přímo negativní recenze nepíšu. Tedy zatím. Spíš se snažím ukázat ty dobré věci, ale v každé knize se najde i něco negativního, takže i na to poukážu. 

Kdyby si mohla číst v dalším cizím jazyce, který by sis vybrala? 

Němčina, Francouzština a Japonština

Největší knižní výzva?

 Povinná četba. Ne všechny knihy mi sedli.

Žádné komentáře:

Okomentovat