sobota 24. srpna 2013

My week in progress (4)


Zapojuju se do dalšího meme. Tohle pořádá Nikki Finn. Nezaručuju, že se mi podaří se ho účastnit každý týden, ale tak uvidíme. Snad jo. Jeho podstatou je  zodpovědět deset následujících otázek... 



Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads? 


Teď jsem koukala na knihu Počátek..


Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý? 

Lemonade mouth..Právě to skočilo..Docela se mi to líbilo..

Čím sis naposledy udělala radost? 


byli jsme nakupovat s kamarádkou...Chtěla jsem nový tenisky ale žádný se mi nelíbili Tak jsem si koupila mikinu a tričko..:D

Co naposledy se ti zdálo?

Můj poslední sen co si pamatuji je ten, že jsem si chtěla udělat melír a nakonec jsem měla celí vlasy blonďatý..:D aaaaaaaaa....!!!!



Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden? 


"Chlapi nedospějou..Oni jen vyrostou..":D

Tři věci, na které máš právě teď chuť?


Jsem právě po obědě a opravdu nemám chuť na nic..:D



Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?




Momentálně mi pořád v hlavě zní tahle ta písnička..:D

Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?



Nemůžete někdo prodloužit ty prázdniny? Nebo na chvilku pozastavit čas?



Kdy ses naposledy od srdce zasmála? 



Dneska ráno, když můj brácha utíkal z pokoje před pavoukem. Vím neměla bych se mu smát ale ten jeho obličej..To prostě nešlo se nesmát..:D



Nejbáječnější věc/počin celého týdne?

Včera jsme měli s kamarádkou filmový večer, kdy jsme koukali na horory. Smáli se a povídali. A byla tam i troška alkoholu..:D Bylo to vážně paráda.

Žádné komentáře:

Okomentovat