pátek 16. srpna 2013

Lovkyně snů : Procitnutá - Lisa McMann

Lovkyně snů : Procitnutá - Lisa McMann 
Originální název: Wake
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 232 
Série: Lovkyně snů
Díl: 1
Vydání v originále: 2009
Vydání u nás: 2011











Anotace: 
Sedmnáctiletou Janie už nebaví, že se stále propadá ostatním lidem do snů, zejména pokud ten, komu se zdají, někam padá, ocitá se na veřejnosti nahý nebo sní o svých erotických tužbách. Janie se nemůže nikomu svěřit - neuvěřili by jí a mysleli by si, že je blázen. A tak žije se svou schopností jako s nechtěným prokletím, které neumí ovládat. Pak se jednou propadne do noční můry, z níž jí ztuhne krev v žilách. Poprvé není v něčí zvrácené duši jen pozorovatelem, ale i účastníkem..

Můj názor:
Na tuto knihu jsem narazili úplnou náhodou v knihovně. Po přečtení anotace mě velice zaujala a tak jsem si ji hned vypůjčila. Musím říct, že nezklamala. Do knížky jsem se hned strašně začetla. Úplně jsem ji hltala. Nevydržela mi ani den. Styl psaní mi vyhovoval a i hlavní hrdinka. Janie je bezvadná holka, která nemá zrovna jednoduchý život ze svojí matkou. A to její propadání se do snů ostatních je opravdu zajímavé. Ten nápad se mi opravdu líbí. Je to velice originální nápad. Aspoň já jsem se s tímto ještě v knize nesetkala. V
knize ani  nechyběla láska. Naprosto se hodila do povahy příběhu. Láska dvou lidí, kteří jsou určitým způsobem vyvrhelové. Cabel je prostě děsnej sympaták líbil se mi hned od začátku. Pokud si chcete oddechnout od složitých a tlustých knih, tak vřele doporučuji tuto knihu. Já už se moc těším na další díl.













Autorka:
Lisa McMannová je americká autorka narodená v 27. februára 1968 v Holandsku, momentálne žije v arizonskom Phoenixe. Jej prvá román Wake (Precitnutie) sa umiestnil na popredných miestach rebríčku najpredávanejších knižných titulov pre deti, New York Times Bestsellers. Inšpiráciu na napísanie knihy získala vo vlastnom sne, kde sa jej snívalo, že vstúpila do manželovo sna. Táto matka dvoch detí sa venuje aj písaniu poviedok, esejí a literatúry faktu. Kým romány sú určené mládeži, poviedky sú skôr pre staršie generácie.

Hornocení:

Žádné komentáře:

Okomentovat