sobota 17. srpna 2013

My week in progress (3)


Zapojuju se do dalšího meme. Tohle pořádá Nikki Finn. Nezaručuju, že se mi podaří se ho účastnit každý týden, ale tak uvidíme. Snad jo. Jeho podstatou je  zodpovědět deset následujících otázek... 


Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads? 


Na internetu jsem za tento týden našla tolik knížek co mě zaujali, že nevím kde začít.
Reset, Zloděj blesků, Milý Johne.  

Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý? 

Naposledy jsem viděla film Kuře s ušima. Velice zajímavý film. Některé scény mě opravdu pobavili.:D

Čím sis naposledy udělala radost? 


Včera večer jsem byla s kamarádkou na jednom festivalu a byl tam Xindl X a moje oblíbený UDG. Nejlepší UDGčka za poslední rok. Jediný co mě naštvalo je, že se mi vybil mobil a já nemohla fotit. Ale fotku s Jugim mám...:D Jupííí:)


Co naposledy se ti zdálo?

Naprostá blbost. Jsou prázdniny a mě se zdá o škole a jak nemůžu najít učebnu..:D


Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden? 

Jediný citát na který jsem tenhle týden narazila byl od moji babička. 
"Všechno zlý je pro něco dobrý."

Tři věci, na které máš právě teď chuť?


Dala bych si čokoládu a kakao a taky bych si strašně ráda dala jahody..:)


Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?


Po včerejšku mi ještě pořád hrají v uších UDG. ale narazila jsem i na jednoho českého zpěváka. Konkrétně na jednu jeho písničku. Pavel Callta - NAŠTĚSTÍ .

Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?


Já chci na Udg...:D


Kdy ses naposledy od srdce zasmála? 


Tenhle týden je celej jen o smíchu. Kamarád s Pardubic mě dostal a pak kamarádka s Boskovic a bratránek taky válel. Já jsem se za tenhle týden tak moc nasmála. Ale byl to prostě ten opravdovej, nefalšovanej smích.


Nejbáječnější věc/počin celého týdne?


Já vím, že už jsem s tím otravná ale prostě UDG JSOU NEJLEPŠÍ....!!:)

A můj úlovek. Škoda, že ne kompletní. jak jsem chtěla.

Podpisy od UDG....:)♥



Podpis od Xindla X..:)




Žádné komentáře:

Okomentovat