sobota 3. srpna 2013

My week in progress (1)


Zapojuju se do dalšího meme. Tohle pořádá Nikki Finn. Nezaručuju, že se mi podaří se ho účastnit každý týden, ale tak uvidíme. Snad jo. Jeho podstatou je  zodpovědět deset následujících otázek... 


Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads? 


Už delší dobu mám v hledáčku knihu BZRK. Přemýšlím i o koupi této knihy ale jaksi se nemůžu pořád rozhoupat.

Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý? 

Jí padouch a bylo to fakt super, Jí ty mimoně prostě žeru. Musím si ho někde koupit..:D


Čím sis naposledy udělala radost? 


Koupila jsem si nové botičky. 


Co naposledy se ti zdálo?


Sakryš. Než jsem došla k téhle otázce tak jsem to zapomněla.


Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden? 


"Nepřežívej ale žij!"  Slyšela jsem to z nějakého filmu v televizi na co se koukala babička. Teď nevím jak se jmenoval ale přišlo my to jasný a stručný.

Tři věci, na které máš právě teď chuť?

Dala bych si nějakou maminčinu buchtu. Zapila bych to vodou, protože už teď mám žízeň. A jako poslední věc bych si dala zmrzlinu.


Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?


Momentálně se oddávám jednomu českému rádiu. Konkrétně Kiss hády. Takže ej to tak všechno možny.


Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?


Sakra lidi co blbnete. Naučte se jezdit po silnici na kole.


Kdy ses naposledy od srdce zasmála? 


Musím říct, že toho smíchu tento týden bylo vážně hodně. Začala to v pondělí  a končilo ve středu. Naprosto skvělé dny strávené se s úžasnými lidmi a super zážitky.


Nejbáječnější věc/počin celého týdne?


Návštěva mého bratrance a následné vyblbnutí s ním, s bráchou a s kamarády na koupališti.

Žádné komentáře:

Okomentovat