pátek 2. srpna 2013

Knižní řetězovka 2


Tuhle řetězovku jsem našla na blogu Luu. Je to skvělý nápad, tak se  připojuji!:) 



Máš čtečku e-knih? 

Nedávno jsem si čtečku pořídila. Nejdřív jsem byla proti nim ale teď jsem ráda , že ji mám. Když někam jedu vezmu čtečku, která je malá a přitom tam mám plno knih. 

 Preferuješ čtení jedné nebo vícero knih naráz? 

To záleží na tom co právě čtu. Pokud narazím na knížku, která se mi líbí stačí mi jen jedna. Ale pokud se mi knížka moc nezamlouvá, tak vetšinou sáhnu i po jiné knížce, kterou si zlepším náladu.

Změnily se nějak tvoje čtecí návyky od doby, kdy si začala blogovat? 

Blogovat jsem začala teprve nedávno a zatím jsem si nevšimla žádné změny. Pokud snad nastane tak doufám, že leda k lepšímu.

 Nejhorší kniha, kterou si tento rok četla?

Nemohu říct nejhorší, ale spíš kniha která mě velice zklamala  je Spoutaná. Druhý díl od Sylvie Day. První díl nebyl taky zrovna moc strhující ale druhý díl byl ještě horší. Čekala jsem, že se to zlepší. Nějak k tomu nedošlo. No tak snad poslední díl bude lepší. Uvidíme.

Oblíbená kniha, kterou si tento rok četla? 

Těch je tolik, já nevím kterou bych vybrala! Ale poslední která mi uvízla v paměti je kniha Hvězdy nám nepřály. Kniha mě naprosto pohltila a donutila mě i trochu se zamyslet nad svým životem.

Další otázky zase příště...

Žádné komentáře:

Okomentovat