sobota 7. září 2013

Knižní přírůstky 2


Knižní přírůstky je projekt, který pořádá Cathy a jeho cílem je vyfotit nejnovější knižní přírůstky co máme doma. A je jedno jestli jsme je koupili, vyhráli nebo dostali.

Na tuhle knížku jsem na razila úplnou náhodou v jedno obchůdku. Celý den jsem se snažila najít úplně jinou knihu ale nikde ji neměli. Byla jsem naštvaná, že žádnou knihu nemám a pak jsem narazila na knihu Jestli zůstanu. A jsem opravdu moc ráda. Kniha se mi moc líbí..:)



Název: Jestli zůstanu
Autor: Gayle Formanová
Nakladatelství: Ikar
Vyšlo: 2011

Anotace: Šestnáctiletá Mia, talentovaná cellistka, jede s celou svou rodinou na výlet, když do nich narazí auto. Mia se vzbudí a nic necítí, jen vidí své mrtvé rodiče – a nakonec samu sebe. Její tělo je v kómatu, ale ona sama může vidět a slyšet vše, co se kolem děje. Skrze její vzpomínky pomalu odkrýváme její dětství, poznáváme její rodinu i jejího kluka Adama, se kterým sdílela lásku k hudbě. Pohnutý příběh citlivě mapuje duši dospívající dívky, která je nakonec postavena před těžké rozhodnutí –
odejít, anebo zůstat.





A fotka knížky bez přebalu. Ten motýlek je tam fakt božííí..:) Pořád na stejným místě.


A ještě jedna fotečka..:)





Žádné komentáře:

Okomentovat