sobota 7. září 2013

Moje foto chvilky 3



A jsem tu zase s nějakýma fotka..Mám nový mobil a tak jsem musela vyzkoušet co všechno umí a to včetně fotáku.

Tak toto je můj úplně první výrobek v keramické dílny. Je už nějaký pátek starý ale mě se moc želvička líbí. A asi i moji mamce protože si ji vystavila v kuchyní, kde je každému na očích.


Druhý pokus o focení novým mobilem byl můj pesan. Moc se fotit ale nechtěl. Pořád mi utíkal..:D


Taky jsem něco zkoušela fotit ve tmě a myslím,že blesk u fotáku je dobrej..:D 


Někde jsem nedávno četla, že na vysočině letos moc hub není..No tak já nevím. My jsme měli celkem za hodinu slušný úlovek..Co myslíte?


Prej nerostou..:D


A dnešní poslední fotka je mušlička. Dostala jsem jí v pondělí od kamarádky pro štěstí. Moc děkuji...:) Doufám, že to štěstí přinese..Teď by se hodilo.


Žádné komentáře:

Okomentovat