pátek 13. prosince 2013

I´m obsessed with...2


Rozhodla jsem se zapojit do meme I´m obsessed with , které náleží blogu Knižní koutek , Podstatou článku je zveřejnění obsese, kterou může být libovolná věc, osoba, jídlo, kniha atd., spolu s krátkým informativním článkem. Nevím jak to budu stíhat ale budu se snažit aby se meme objevovalo pravidelně.

Knižky

Další věc kterou miluji jsou knihy..:) Což může potvrdit každý člověk co mě aspoň trochu zná. Nevím po kom mám takovou velkou lásku ke knihám. Po rodičích to asi moc nebude. Ale možná za to může moje babička, která nám četla pohádky, když jsme byli s bratrancem malí. Pak nám i knížky kupovala. 



Knihy prostě miluji a nikdy nepřestanu..:) Dokážu číst skoro všude, ale nejraději čtu doma nebo na zahradě s příjemnou hudbou..:) A nesnáším, když mi někdo prozrazuje děj knih, když nechci :D



Jsem závislá na očuchávání nových knížek..:D . První věc co udělám, když si koupím knihu je to že si k ní přivoním. 


 Mám i čtečku knih. I když to není jako normální knížka , tak i přesto s ní ráda čtu :)



Jsem na čtení velice závislá. Vždycky mě uklidní a aspoň chvíli můžu myslet na život hrdinu v knížce a nemyslet na to,že musií to čí ono..:)




Žádné komentáře:

Okomentovat