sobota 14. prosince 2013

Nahá - Raine Miller

Nahá - Raine Miller


Originální název: Naked
Série: Aféra Blackstone
Díl: 1
Nakladatelství: Baronet
Vydání v originále: 2012
Vydání u nás: 2013
















Anotace:
Američanka Brynne Bennettová, studentka výtvarného umění na Londýnské univerzitě, si občas přivydělává jako modelka a veškerý svůj čas dělí mezi školu a práci. Když si úspěšný britský podnikatel Ethan Blackstone koupí její nahý portrét, Brynne zjistí, že tento muž odmítá brát „ne“ jako odpověď. Touží po ní, chce ji mít ve své posteli, a když ji získá, udělá vše, aby si ji udržel. Ethanova dominantní povaha Brynne okouzluje a přitahuje, a to navzdory traumatům, která si v sobě mladá žena nese. Není však jediná, kdo má v jejich vztahu tajemství. Velké tajemství. Dokáže Ethan zbavit dívku jejích démonů? Dovolí mu to Brynne, nebo je přízraky minulosti oba zničí?

Můj názor:
Na tuto knihu jsem narazila úplnou náhodou v knihovně. Po přečtení anotace jsem toho moc neočekávala  Myslela jsem, že to bude úplně stejné jako knihy od Sylvie Day, ktré mě upřímně moc neberou ale rozhodla jsem se, že to zkusím. A musím říst, že mě docela mile kniha překvapila. Sice toto není úplně můj šálek čase, ale rozhodně se mi tato kniha od Raine Miller líbí více něž série Crossfire. Nahá je první díl a upřímně mi přišlo, že se tam toho moc zas tak moc neděje. Já mám prostě radši nějakou pořádnou akci. Nicméně mi kniha přišla vhod. Odpočinula jsem si u ní a musím také přiznat, že se velice rychle četla. Docela mě zklamalo že byla tak krátká. Brynne Bennett, jako hlavní hrdinka této knihy, mi byla velice sympatická. Studuje magisterské studium restaurátorství a příležitostně si přivydělává jako modelka a Ethan Blackstone ? Je to prostě muž po kterém snad touží každá žena. Další věc, která se mi na knize líbíla byla ta, že se kniha odehrávala v Londýně. Na další díl knihy se docela těším. Tak opravdu doufám, že mě nezklame.


Autorka:
Raine Miller pracuje na poloviční úvazek jako učitelka a ve zbytku času píše erotické romantické příběhy. Je vdaná a má dva syny, kteří ji vracejí zpět do reálného světa, když se od něj vzdálí příliš daleko. Její synové ji ještě nikdy nepožádali, aby jim dala své knihy přečíst, a Raine je za to velmi vděčná. Má ráda, když se o jejích postavách mezi čtenáři rozvíjí bohatá diskuze





Hodnocení: 



Žádné komentáře:

Okomentovat