pondělí 27. ledna 2014

Knižní přírůstky 3


Knižní přírůstky je projekt, který pořádá Cathy a jeho cílem je vyfotit nejnovější knižní přírůstky co máme doma. A je jedno jestli jsme je koupili, vyhráli nebo dostali.


Po delší době tu mám knižní přírůstek...:) Na knihu jsem narazila v levných knihách a docela se mi líbila a jelikož jsem neměla zrovna žádnou knihu na čtení cestou autobusem, tak jsem si jí koupila..:)





Název: Dívka, která sahala po hvězdách
Autor: Sarah Addison Allen
Nakladatelství: Ikar
Vyšlo: 2013

Anotace: Emily Benedictová přijíždí do pitoreskního jižanského městečka Mullaby v Jižní Karolíně v naději, že se dozví víc o životě své matky, obklopeném mnoha hádankami. Ale od chvíle, kdy dívka vstoupí do domu, kde její matka vyrůstala a kde žije její podivuhodný samotářský dědeček, jehož zatím nikdy nepotkala, nestačí se divit. Ostatně celé Mullaby, kde existují rodinná tajemství, za nimiž stojí snad jen kouzla, je poněkud zvláštní místo. Jak jinak si vysvětlit, že zde žije muž tak vysoký, že dohlédne za obzor. A to je jen začátek…


1 komentář:

  1. Tu mám taky doma. :) V Levných knihách je za skvělou cenu. :))

    OdpovědětVymazat