pátek 8. srpna 2014

I´m obsessed with...5


Rozhodla jsem se zapojit do meme I´m obsessed with , které náleží blogu Knižní koutek , Podstatou článku je zveřejnění obsese, kterou může být libovolná věc, osoba, jídlo, kniha atd., spolu s krátkým informativním článkem. Nevím jak to budu stíhat ale budu se snažit aby se meme objevovalo pravidelně.

Po malé odmlce přináším další moji závislost. 


Dneska to bude o jídle a konkrétně o kuskusu.

KUSKUS prostě miluju. 


Nejraději ho mám se zeleninou. Něco jako rizoto ale bez mase. Nebo s kuřecím masem a s kari.


Kuksus je děsně lehký na přípravu a zvládne to opravdu každý. A nemusí to být jen na slano. Kuskus jsem na dovolené jedla i na sladko s tvarohem a různým ovocem.  a také mě to velice chutnalo.


Vím, že někteří lidi kuskus moc nemusí ale já jsem do něj naprostej blázen. Je to taková netradiční těstovina, která se hodí skoro ke všemu.









Žádné komentáře:

Okomentovat