pátek 8. srpna 2014

Knižní přírůstky 14

Knižní přírůstky je projekt, který pořádá Cathy a jeho cílem je vyfotit nejnovější knižní přírůstky co máme doma. A je jedno jestli jsme je koupili, vyhráli nebo dostali. 

Opět jsem byla nakupovat a zastavila jsem se v knihkupectví. Moje jediný štěstí bylo v tom, že jsem u sebe neměla moc peněz jinak bych vykoupila půlku obchodu. :D


Erebos – Hra, která zabíjí! - Ursula Poznanski
Na jedné londýnské škole si mezi sebou žáci začnou předávat podivné balíčky, jeden se nakonec dostane i ke zvědavému Nickovi. V balíčku je DVD s počítačovou hrou. Hrou napínavou, a hlavně velmi inteligentní. Proč o ní ale nikdo nesmí mluvit a hráči musí dodržovat přísná pravidla? Na druhou stranu jim hra dokáže splnit i ta nejtajnější přání. Pokud poslouchají nebo se znelíbí poslovi se žlutýma očima, čeká je trest. Jak je ale možné, že hra o každém všechno ví a neuděluje hráčům úkoly jen ve hře, ale i v realitě? Co hra vlastně chce? A jak ji může Nick zastavit?


Oškliví - Scott Westerfeld  
Každý může být úchvatně krásný, co je na tom špatného? Tally bude brzy šestnáct a už se nemůže dočkat. V jejím světě šestnácté narozeniny znamenají operaci, která člověka změní z fyzicky ošklivého na dokonale krásnou bytost, a tím jej katapultuje do ráje špičkových technologií, kde jedinou prací je nikdy nekončící zábava.



Až doma jsem si všimla, že obě knihy na hřbetu mají oko. Zajímavá náhoda. :D


Na Erebos se moc těším. 




Žádné komentáře:

Okomentovat